فروش اسانس کشمش

فروش اسانس کشمش

اسانس کشمش چیست؟

به مایع یا محلولی که از تقطیر و ترکیب گیاهان متنوع حاصل می شود اسانس می گویند. این اسانس ها دارای عطر و بوی قوی و دلپذیر می باشند. بیشتر آن ها از برگ گل ها یا میوه های خشک شده تولید می شوند. کاربردشان در صنایع غذایی و دارویی می باشد.

اسانس کشمش به اسانسی گفته می شود که از کشمش یا مویز تولید می شود. این اسانس مایعی فاقد رنگ و قابل حل شدن در آب، روغن و الکل می باشد. برای تولید اسانس کشمش می توان از روش تقطیر و چند روش دیگر استفاده کرد که در نهایت مایعی حلال تولید می شود.

ارزش غذایی اسانس کشمش و اهمیت آن در مصارف دارویی
اسانس کشمش هم مانند خود کشمش خواص فراوانی از جمله ویتامین‌های A و B و مواد مغذی مانند آهن، مس و پتاسیم دارد. کشمش یک میوه خشک با چربی و سدیم کم و انرژی بالایی است. به همین دلیل در داروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسانس کشمش مانند اسانس گل سرخ، اسانس گل محمدی و اسانس‌های دیگر که خاصیت دارویی دارند در عطاری‌ها هم قابل فروش است.

کاربردها ی اسانس کشمش

بیشترین کاربرد اسانس کشمش در قنادی ها و در پخت کیک، شیرینی و شکلات است. مواد مغذی که شامل آهن، مس، پتاسیم و ویتامین ها هستند در این محصول فراوان است. با توجه به وجود بسیاری از مواد مغذی در این اسانس، از آن به طور گسترده ای در صنعت داروسازی استفاده می شود. توجه داشته باشید که این اسانس رنگ آب و بی رنگ است، آن را در ظرف های رنگی نگه دارید تا در مقابل نور تجزیه نشده باشد.

کشمش از جمله مهمترین محصولاتی است که از انگور بدست آمده است و خواص زیادی دارد. در دستورالعمل انواع مختلف غذاها ، شیرینی ها ، به صورت آجیل استفاده می شود و همچنین به ‌صورت آجیل و میان وعده مصرف می شود. علاوه بر این، اسانس ساخته شده از کشمش ارزش غذایی بالایی دارد. بنابراین به دلیل این خواص و ارزش غذایی این اسانس، از آن برای تولیدغذا و دارو استفاده می کنند.

اسانس کشمش چگونه تولید می‌شود؟

یکی از روش‌های تهیه اسانس کشمش، تقطیر است که بیشتر از روش‌های دیگر رواج دارد.
علاوه‌بر روش تقطیر، تولید اسانس روش‌های فشار سرد، روش انفلوراژ و استخراج حلال انجام می‌شود. روش استخراج حلال مدرن‌ترین راه تولید اسانس است. البته قابل ذکر است برخی از این شیوه‌های تولید اسانس برای اسانس‌های صنعتی و غیرخوراکی مثل عطرها استفاده می‌شود. به‌عنوان مثال روش انفلوراژ روشی قدیمی برای تولید عطر است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش اسانس کشمش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش اسانس کشمش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *