فروش ستیل الکل

فروش ستیل الکل

ستیل الکل چیست؟

ستیل الکل یک ماده شیمیایی است که در محصولات آرایشی یافت می شود. این مخلوط سفید و مومی از الکل استیل و استئاریل، هر دو الکل چرب است. آنها در حیوانات و گیاهان مانند نارگیل و روغن پالم یافت می شوند. الکل های چرب در آزمایشگاه ها نیز ساخته می شوند.

آنها در محصولات مراقبت شخصی، عمدتا لوسیون های پوست، محصولات مو و کرم ها استفاده می شوند. آنها به ایجاد کرم های نرم تر، لوسیون های ضخیم تر و محصولات فوم پایدار کمک می کنند.

کاربردهای ستیل الکل

ستیل الکل خاصیت ضدعفونی کنندگی و خاصیت چربی‌زدایی بسیار بالایی دارد به همین دلیل در بسیاری از مواد شوینده خانگی و صنعتی از آن استفاده می‌شود.

به هیچ عنوان با آب هیدرولیز نمی‌شود به همین دلیل می‌تواند رطوبت پوست را نگه‌ دارد و به آبرسانی پوست کمک بسیاری‌ کند.

استفاده از ستیل الکل در شامپوها باعث از بین رفتن پوست مرده کف سر می‌شود و از طرفی؛ به رشد مجدد مو سر نیز کمک وافری می‌کند.

در بخش دارویی و درمانی، در ساخت بسیاری از دارو‌ها و پمادهای موضعی از آن استفاده می‌کنند.

کاربرد ستیل الکل

بازار خرید و فروش ستیل الکل به سه دسته کاربرد تقسیم می شود:

بر اساس فرم:

به دو فرم مایع شفاف و مواد جامد مومی وجود دارند، که نوع جامد ستیل الکل کاربرد بیشتری در صنایع مختلف مخصوصا آرایشی – بهداشتی دارد.

براساس عملکرد:

بازار کاربرد ستیل الکل براساس عملکرد آن به بازار موارد امولسیون سازی، ماده تغلیظ کننده، آنتی اکسیدان، ماده حالت دهنده، نرم کننده و سورفاکتانت تقسیم بندی می شود، که دو عملکرد امولسیون سازی و نرم کننده سهم بسیار بیشتری دارند؛ چرا که در محصولات متنوعی مثل شامپوها، کرم های پوست، لوسیون ها و غیره استفاده می شوند.

براساس استفاده نهایی:

ستیل الکل را می توان برحسب کاربرد در استفاده نهایی، در صنایع غذایی، صنایع آرایشی – بهداشتی، صنایع تولید محصولات مراقبت از سلامت و دارویی بکار گرفت که صنایع آرایشی – بهداشتی به محصولات مراقبت از پوست، مو، ضد آفتاب، رژ لب، رنگ مو و غیره تقسیم بندی می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ستیل الکل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ستیل الکل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *